My Melody Kawaii

22 Ocak 2013 Salı

Çeyizlere Devam

Merhaba Canlarım keyifler iyidir umarım. Ben ufaktan ufaktan yeni işime alışmaya çalışıyorum. Tabi bu arada çeyiz almadan da duramıyorum :) Gerçi bunların hepsini bir defada almadım ama instagramdan takip edenler bilir aldıkça paylaşıyorum. İnstagramda olmayanlar içinde blogumda paylaşayım dedim :)
 
Bu tatlı ayıcığı bilenler bilir, sevgili Boşnak Kızı arkidişimin blogunda görmüştüm , çok beğenince Penti'nin yolları taştan dedim ve buldum :) Evet o bir sıcak su torbası ve indirim %50 indirimle 10 tl ye düşmüş durumda :)
Böyle devam edersem benim mutfagımdaki herşey kırmızı olucak :) Şaka bir yana Günlük kullanım için kırmızılı yemek takımı almıştım (onun Fotosunu çekmeyi unuttum) onlarla günlük kullanım için Bernardo'dan 6 kişilik kırmızı çatal kaşık takımı aldım. Bernardo'da de %50 indirim var kaçırmayın derim. 119tl den 59 tl ye aldım, mutluyum :))
Paşabahçe puantiyeli su bardaklarım :) görünce dayanamadım zaten fiyatıda gayet uygun 6'lı takım 12 tl.
Ben de Esse'nin yeni yıl indiriminden yararlananlardanım :) 2 tencere, 2 de tavadan oluşan seramik takımı 239 tl gibi bir fiyata aldım. Böylece seramik tencere derdim bitmiş oldu :)
Kırmızı-beyaz-siyah uyumunu sevenlerdenim. Kaselerin tanesi 3 tl. Çerezlik, kahvaltılık, sosluk gibi kullanabilirim :)
Bu rengarenk kalp kaselerimi Kipadan 1'er liraya aldım. Keramika nın porseleni ve renkleri çok cici geldiği için 4 yapraklı yoncamı yaptım :))
 
Buarada Pera Bulvarından alışveriş yapalı 12 gün oldu ama hala siparişimi göndermediler. Pera Bulvarından ilk defa alışveriş yaptım ve gelmemesi cok canımı sıktı. Bu kadar gecikmesi normal mi sizce ?

14 yorum:

  1. canım o sevimli ayıcıklı su torbasından ben de aldım bayılarak hem de :))) güzel günlerde kullan hepsi çookk güzell :) benim de günlük çatal kaşık ihtiyacım var bernardoya gidicem yakında sanırım :))

    YanıtlaSil
  2. Kuzum ya özür dilerim yalnış yazmısım o sevimli sıcaksu torbasını senin blogunda görerek aldım zaten ben :( sen olmasan haberim bile olmuycaktı saol fıstığım :) bernardo ya kesin ugra canım harika indirimler var zaten suan :) opüyorum seni

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel şeyler almışsın canım benim, hepsini keyifle kullanırsın inşallah :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyy bayıoldm hepsine canm harikalar hele o kalpli tabaklar çok cici gzl günlerde kullan inş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim begenmene sevindim kalpli tabaklari ben de cok sevdim renkleri bu kadardi daha cesit olsaydi doldurcaktim sepeti :-)

      Sil
  5. oo bunlar tam benlik,puanlı su bardaklarım kırmızı oturma odama göre,turunuculu mutfak tabaklarıda renkli mutfağıma göre :) çok zevkli seçimler ;)iizleyeceğim artık sizi.
    uur böcee benim blogumda uğurböceğim mutfağı bende bu tarz mutfak aksesuarları,yemek tarifleri bulabilirsin evlenince tariflere çok ihtiyacım olucak bende öyleydim senide beklerim izleyicim ol tariflerden dene :)sevgiler..

    YanıtlaSil
  6. o kırmızı puantiyeli bardakları paşabahçenin kendi mağazsındanmı aldın acaba?halımdada aynı öyle kırmızı siyah puanlar var bu kadar uyumlu olur yani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım hosgeldin mutlu ettin beni cicilerimi beğenmene cok sevindim :) Ben de mutlaka gelicem bloguna dogru söylüyorsun evlenince bol bol yemek tarifine ihtiyacım olucak :)
      Puantiyeli bardaklarımı pasabahce mağazasından almadım canım çeyiz ve mutfak esyaları satan bir dükkandan aldım umarım sen de bulabilirsin :)

      Sil
  7. keyifli alışverişler bunlar, kendimi gördüm bi an ama hep şey derlerdi herşeyim tam olsun diye kendini yorma biraz da eksik olsun, zira evlendikten sonra daha bol bi zamanda zaten çok beğeneceğin görüp alacağın şey çıkıcak ki hakkaten de öyle oluyor ben hala gördükçe alıyorum, eve sığmayacaklar yakında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canim mutlaka eksik biseyler kalir ki kalmali yoksa bu alisveris bende bagimlilik yaraticak evlendikten sonrada azicik devam edebileyim :-)

      Sil
  8. keyifli alisverisler inanki malesef ben yapamiyorum burada ama biran önce baslamak istiyorum :)) bu aralar zaten en cok ceyiz postlari hosuma gidiyor :)

    Mein Blog/Blogum

    YanıtlaSil
  9. Aldıklarınıza bayıldım diyebilirim çok keyifli parçalar bloğumada beklerim sevgiler http://crazyhatos.blogspot.com/

    YanıtlaSil