My Melody Kawaii

18 Şubat 2013 Pazartesi

Kemer Tekstil Alışverişim

Uzunnn bir aradan sonra hepinize selamlar canlarım. Ben yine dayanamayıp internet üzerinden alışveriş yaptım. Hem de bu defa instagram üzerinden :) Kemertekstil i İnstagramdan takip ediyordum cok güzel çeyizlik havlular nevresimler..vb şeyler paylaşıyordu. Geçenlerde bir kampanya yaptı görür görmez almam lazım dedim :) Neler mi aldım hemen paylaşıyorum :
Taç Sevgililer gününe özel nevresim takımı,
Renkleri capcanlı, o kadar çekici ki hemen kullanasım geldi :)
Bu iki foto kemertekstil instagramdan alıntıdır, benimkiler çeyize konulacağı için böyle güzel fotograflayamazdım :)
ikinci aldığım ürün sımsıcak bir sabahlık :) beklediğimden çok çok daha kalın ve kaliteli cıktı. Kışın üzerimden cıkarmıcam gibi duruyor :)
Üçüncü ürün de kahve temalı mutfak havluları 3'lü
 
Tüm bu güzellikler Kemer Tekstilin yaptıgı kampanyayla bana 100 tl ye geldi. Benim seçtiklerim bunlardı daha yüzlerce ürün var. Aylin hanımın Antalya Kemer de bir mağazazı var oradan ürünleri bize fotograflayıp tanıtıyor. Mutlaka bir göz atın derim. http://instagram.com/kemertekstil

16 yorum:

  1. ayy canım güle güle kullan bayıldım hepsine,nevresim takımı harika :) aa fiyatlar süper hemen bakıyorum teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim canım cok saol :) koş koş sen de mutlaka bak cok çeşit var :)

      Sil
  2. canm sabahlık çok işe yarıyor
    güzel günlerde kullan
    hemen takibe alıyorum bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. benim ilk sabahlığım olucak ama cok sevdim sıcacık giyicem inş :) cok saol canım

      Sil
  3. Canım sabahlığı bende çok beğendim, aldıklarını güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsi çok güzel. Keyifle kullan inşallah.

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullannnn :)

    YanıtlaSil
  6. çok güzeller canımm nevresim takımına bayıldımm ve gerçekten çok uygun bir fiyata almışsın :) güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  7. nevresim takımına bayıldım :)süperrr

    YanıtlaSil
  8. güle güle kullan hepsi birbirinden güze :)

    YanıtlaSil
  9. Hepsi çok güzelmiş, güle güle kullan. Ben de evlilik hazırlığı içerisindeyim. Takipteyim :)

    tidyghost.blogspot.com

    YanıtlaSil
  10. hepsi birbirinden güzel. havlulara bayıldım.

    YanıtlaSil
  11. bu sabahlıktan ben de osho'da görüyorum sürekli, yüz liraya yakın olunca ancak çeyizimi alırken alırım diye erteliyorum :)
    güle güle giyin sen..

    YanıtlaSil
  12. Maşallah uygun ve güzel bir alışveriş olmuş

    YanıtlaSil
  13. Selamlar aldıkların cok hoş bende çeyiz telaşındayım banada bekliyorum :)birmeltemesintisi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil