My Melody Kawaii

28 Eylül 2012 Cuma

Kitap Wishlist 'imm :)

Öyle kitaplar var ki herkes tarafından bilinip okunan ama benim okumadığım.. İşte o kitapları, ben de çok okumak istiyorum fakat bir türlü alıp kitaplığıma katamıyorum. Hep birşeyler çıkıyor. Sonra alırım, aaa çok pahalıymış indirime girer belki diyip bir türlü edinemediğim kitaplar işte onlar :) Bu listeyi hem kendime kaynak olsun diye hem de belki biri görürde bu kitapların arasından hediye etmek ister diye yapıyorum, duyrulur :P haberiniz olsun arkidişlerimmm :)
Kürk Mantolu Madonna - Sabahattin Ali
Açlık Oyunları (Serisi) - Suzanne Collins
Semerkant - Amin Maalouf
Afrikalı Leo - Amin Maalouf
Kapak Kızı - Ayfer Tunç
Yeşil Peri Gecesi - Ayfer Tunç
Bir Deliler Evinin Yalan Yalnış Anlatılan Kısa Tarihi - Ayfer Tunç
Kumral Ada Mavi Tuna - Buket Uzuner
İki Yeşil Su Samuru - Buket Uzuner
Küçük Mucizeler Dükkanı (Serisi) - Debbie Macomber
Od - İskender Pala
Uyuyana Kadar - S.J. Watson
Bir Gün - Davir Nicholls
 Listemdeki kitaplar kitaplığıma girdikçe buradan mutlulukla silinecektir. Tez zamanda silinirler inşşş:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder