My Melody Kawaii

6 Kasım 2012 Salı

Kırtasiyeleştik biz :)

Kırtasiyeleşme etkinliği olalı epey zaman oldu ama biz geç olsun güç olmasın, en güzelleri olsun dedik ve anca bu zamana hediyelerimizi gönderebildik. Colored books 'un düzenlediği kırtasiyeleşme etkinliğinde ben sevgili Ayşegül ile eşleşmiştim. Ayşegülcümün paketini alınca ve açınca çok mutlu oldum çünkü hepsini çok beğendim. İşte cicilerim :)
Not defteri, post-it, silgi, kalemler, renkli bantlar, kitap, oje, peçeteler, stickerlar vee etamin işleme el emeği bir ayraç :) gibi gibi..

Cici kırtasiye ürünlerim bu güzel pakette ulaştı elime. Tekrar teşekkürler Ayşegülcüm. Allah gönlüne göre versin canım. Kocaman öpücükler :)

27 yorum:

  1. SENİNKİLER GELMİŞ NE GÜZEL BAZI ARKADAŞLARA YOLLAMAMIŞLAR

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet göndermeyenler varmış ne üzücü, ben şanslılardanım :)

      Sil
    2. bir dahakine bende katılıcam çekilişlerden birşey çıkmıyor bari bu daha güzel

      Sil
  2. Hakikaten bu çekilişler niye bize çıkmıyor ya 10'larca çekilişe katılıyorum ama yok yok :(

    YanıtlaSil
  3. Cok guzeller ya. Kırtasıye urunlerıne bayılıyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cıvıl cıvıl dimi insanın aldıkça alası geliyor :)-

      Sil
  4. ne güzel bir kırtasiyeleşme olmuş buu çok beğendim :)

    YanıtlaSil
  5. Gerçekten çok güzel arkadaşım çok şanslısın hepsi birbirinden güzel.. güle güle güzel günlerde kullan.. Kırtasiyeleşme etkinliği olunca bana da haber verin nolur. Nasıl oluyor ben bilmiyorum. Söyleyin de ben de nasıl katılıyorsa ben de katılayım..
    Selam ve sevgilerle....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım bidahaki etkinliklerde ben seni haberdar ederim :) paketin gelmesini beklemek çok heyecanlı oluyor :)

      Sil
  6. çok güzeller güle güle kullanın:)

    YanıtlaSil
  7. Çok güzeller, hepsini mutlu günlerde kullan, zaten baktıkça mutlu olur insan :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, evet baktıkça seviniyorum :)

      Sil
  8. Hepsi gerçekten birbirinden güzel. Güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  9. hepsi çok şeker, güle güle kullan;)

    YanıtlaSil
  10. Canım ne kadar güzel şeyler gelmiş, keyifle mutlulukla kullan :)

    YanıtlaSil
  11. mimledim seni :))

    YanıtlaSil
  12. tanıştığıma memnun oldum.
    iyi günlerde kullan
    takibe aldım sizide beklerim.
    mola verince buyur lezzetli kaseye:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ben de memnun oldun ziyarete gelirim tabiki :)

      Sil
  13. canım sen daha da güzellerine layıksın
    malum sebeblerden aceleye geldi paket
    ama daha da uzasın istemedim.
    bi dahakine yine birbirimize düşeriz inş. ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benim geç oldu ama güzel oldu rahat ol sen :)
      ayy evet İnşş bir sonraki etkinlikte yine eşleşiriz :)

      Sil