My Melody Kawaii

26 Kasım 2012 Pazartesi

Aşkk

Bir gün gecikmeli de olsa bu güzel duyguyu sizinle paylaşmak istedim.
Sevdiceğimle 4 yıl önce 25.11.2008 de tanışmıştık. Kasım ayı özeldir. Bizim için çıkmaya başladığımız tarihten daha önemlidir tanışma günümüz. O gün yanıma gelip benimle tanışmak istediğini söylemeden önce ağzımda hep bu şarkı vardı;
Yine aylardan Kasım,
sanki sende kaldı bir yarım,
her nefesim her anım,
sanadır canımmm..
 
Sevdiğimm, seninle nice 4ler değil 400ler geçsin inşş..

27 yorum:

  1. Ayyy süper bizimkiside 29 Ekim 2008 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BU ARADA BENDE KUTLAMAYI UNUTMUŞUM PARDON TATLIM :) NİCE SENELERE SENİNKSİNİ GÖRÜNCE BENİM AKLIMA BİZİMKİNİ KUTLAYAMADIK O GELDİ HEMEN MESAJ ATTIM BİZİMKİNE YAZMAYI UNUTMUŞUM :)

      Sil
    2. haha aman kavga cıkmasın :P teşekkür ederim canım sizinki de kutlu olsun nice senelere inşş :)

      Sil
    3. Çıkmaz umarım :) bakalım tamam dedi ama geriyor gene beni bu ara..amiiinnnn sizinde bizimde :)

      Sil
  2. 4. yılınız kutlu olsun canım...
    nice mutlu senelere...

    YanıtlaSil
  3. Allah inşallah daha uzun mutlu nice yıllara eriştirsin. Tebrik ediyorum. Çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol ablacımm amin inşşş nice seneler görürüz :)

      Sil
  4. :))) nice çok güzel yıllara inşallah

    YanıtlaSil
  5. Allah size nice mutlu yıllar nasip etsin inşallah canım :)

    YanıtlaSil
  6. Birlikte bir ömür mutlu yaşayın inşallah...

    YanıtlaSil
  7. Birlikte nice nice mutlu huzurlu yıllara o zaman uur böceeğim :)

    YanıtlaSil
  8. Çooook mutlu oluun inşallah =)
    Çiçekler de çok güzeeel =)

    YanıtlaSil
  9. merhaba az önce bloguna keyifle izleyici oldum bana da beklerim
    umarım sende izleyicim olursun
    sevgiler

    http://burcinkuran-wonderlust.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. umarım aşkınız bir ömür boyu sürer nice nice yıllara

    YanıtlaSil
  11. darısı benim başıma işallah. aşk dünyanın en güzel şeyii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. http://bbbeautymakeup.blogspot.com/ bende dha çok taze bir blogum desteğini bekliyorum herşey gönlünce olsun.

      Sil
  12. nice uzun yillara insallah.mutluluklar.

    YanıtlaSil