My Melody Kawaii

31 Ağustos 2012 Cuma

Samsung mu nalet gitsin..

Ne alaka şimdi samsung diyebilirsiniz. Bu benden size sadece bir tavsiye olucak. Çünkü bir ay önce Vatan computerdan samsung galaxy w telefon aldım. Çok şık bir telefon ve güzel de özellikleri var diye mutluluktan uçuyorum ben. Ama bu çok uzun sürmedi 1-2 hafta geçmeden telefon hatalar vermeye başladı. Durup dururken telefon kapanıp açılıyor yeni başlatılıyormuş gibi oluyordu. Bir süre bekledim belki ben yalnış bir yerlere basıyorumdur diye. Ama baktık sıklıkla devam ediyor olmuycak böyle dedim. Aldığım yere Vatan'a götürmek yerine bu telefonu samsung ürettiğine göre samsung yetkili servisi daha iyidir dedim ve samsung servisine götürdüm. 3 gün içinde yazılım yükleyip verdiler ve telefonu aldığımın 2 saatine yine aynı problem yaşandı. Tekrar götürdüm servise ve 1 hafta sonra bugün aldım. aldığım cevap da şu telefonda herhangi bir arıza tespit edememiş sevgili teknisyenleri. Sanki ben keyfimden bir hafta serviste kalsın diye verdim telefonu. Hata var ama ilgili bir müşteri hizmetleri yok. Bu problemle karşılaşan birçok kişi var. Bu telefonda sorun var ama kabul etmiyorlar. Benden size tavsiye sakın ama sakın bu telefondan almaya kalkışmayın. Ben çekiyorum siz çekmeyin...Bir daha samsung mu benden uzak dursun...

2 yorum:

  1. Telefon almayı düşündüğüm, hatta samsung almayı düşündüğüm şu günlerde çok iyi oldu bu postu okumam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Belki benim şanssızlığımdır ama yine de dikkate al derim..

      Sil