My Melody Kawaii

1 Eylül 2012 Cumartesi

French Oje Yapmak isteyenler?

French oje yapımı genelde biraz zor olarak bilinir. Aslında bu külliyen yalan :) Çok basit yöntemleri mevcut. Öyle bant yapıştırmaya filan gerek yok.  Avucumuzun kenarına beyaz ojeyi sürüyoruz. Kurumasına izin vermeden tırnağımızı fotoğraftaki gibi sürülen ojeye doğru ittirip sağa sola oynatıp kenarlara oje yapışmasını sağlıyoruz.
Bu işlem bittikten sonra beyaz öjenin kurumasını bekleyin yoksa dağılır. Sonra üstüne ister şeffaf parlatıcı isterseniz de rakı beyazı oje sürüyoruz ve işlem tamam :)  
 Sonuç ortada ve yapımı da çok kolay. Benim tırnaklarım biraz kısa olduğu için çok belli değil belki ama uzun tırnakda daha gösterişli ve şık duruyor..

6 yorum:

  1. pratikmiş gerçekten ..Bloğunu yeni keşfettim bana da beklerim.. www.gecekiyafeti.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemelisin çok kolay :) seni ziyarete geldim ben de.

      Sil
  2. çok pratik ve zahmetsiz...
    buarada takipteyim banada beklerim

    YanıtlaSil
  3. ne pratik bir yöntem:)) artık daha rahat french yapabileceğim, teşekkürler.
    sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle öyle, rica ederim :)

    YanıtlaSil