My Melody Kawaii

13 Aralık 2012 Perşembe

Ufak Ufak Çeyizler - 1

Merhabalar dostlar, umarım keyifler yerindedir.. İnstagramdan takip edenler bilir ki ben bu aralar çeyiz olayına iyice sardım. Daha düğün tarihimiz belli olmamakla birlikte seneye (inşallah) diye düşünüyoruz. O yüzden ben ufak tefek ihtiyaçları almaya başladım. Ama alışverişe çıktığımda bir listeyle değil gözüme güzel görünen ufak tefek şeyleri almaya dikkat ediyorum. Ee birde acelemiz yok indirimleri takip edip aldığımda daha mutlu oluyorum :))
Neyse lafı çok uzattım gelelim aldıklarımıza.. Bu günlerde Migrosta indirim var herkes uğramalı diyorum.
Bu bardakları başka bir yerde görmüştüm çok beğenmiştim ama teki 5 lira gibi bir fiyattı almadım. Migrosta 3'lüsü 9,50 tl olunca hemn 6'lı bir takım yaptık :)
Bizim gibi krep sever bir çift olunca çeyizimde krep tavası olmazsa olmazdı :) Yine migrostan 6,90tl gibi çok güzel bir fiyata attık sepete :))
Geçenlerde ikea'da bir tur atalım, gezelim diye girdik ve elimiz boş çıkmayalım dedik :) Kalp şekilli buz kalıbımız oldu. Gerçi ben bununla çikolata filan da dondururum :) Fiyatı sanırım 3tl civarıydı.
Yine ikea'dan tatlı bir peçetelik.. Üzerindeki naylonu bile açmadım nasılsa çeyize diye :))
Bu mıknatıslı tuzluk ve biberlikte Bursa'da yaşayanlar bilir Ales Home mağazasından.
Bu fotoğraf albümüde yine Ales Home'dan. Aslında bu güzellik sevdiceğime bir hediyeydi. Ama nasılsa o da inşallah evimizin kitaplığında yerini alıp en güzel fotoğraflarımızı saklayacağı için sizinle onu da paylaşmak istedim :)) 
İşte böyle canlarım çok fazla bişey almadım ama dediğim gibi ufak ufak ilerleyip tamamlıycaz inşallah.
Sevgi ve mutluluk dolu bir gün sizin olsun kalp kalp öpücük canlarım :))

18 yorum:

  1. Çok güzeller güle güle kullanman dileğiyle :) ayrıca albüme bayıldım :)))

    YanıtlaSil
  2. HEPSİ ÇOK GÜZELLER EVİNDE GÜZEL HUZURLU KULLAN İNŞALLAHH

    YanıtlaSil
  3. merhaba güle güle kullan..
    çeyizin için benim çekilişime kattılmak istermisin oktay usta yemek kitabı da var :)

    YanıtlaSil
  4. Ayyyy albümlere bayıldııııımmm <3
    güzel günlerde kullanın canım :)

    YanıtlaSil
  5. canımm aldıklarımız bir iki şey dışında birebir aynı :)) gerçekten zevklerimiz çok benziyor :) güle güle kullan hepsini özellikle albümleri çok beğendim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle çok benziyor canım, çok teşekkürler :)

      Sil
  6. çeyizliklerini çok sevdim canım canım...
    çok güzeller....
    benimde migrasa uğramam lazım :))

    güle güle kullan canım.......

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok saol tatlım, uğra uğra kaçırma fırsatı değerlendirmek lazım :)

      Sil
  7. Her aldığın birbirinden güzel iyi günlerde sağlıkla mutlulukla kullan o tuzluklar gibi birbirinizi mıknatıs gibi çekin her daim, kadehlerin harika güzel sofralarda güzel muhabbetlerde eşlik etsinler size belki bir gün çeyizn için bende birşey yollarım sana çorbada tuzum olsun isterim krep tavanın rengine bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy canım ya ne güzel dilekler söylemişsin çok saol aminnn inşallah diyorum hepsine :) Canım benim düşünüp de bunu söylemen bile yeter çok teşekkürler

      Sil
  8. Çok güzel şeyler almışsın. Hepsine bayıldım. Güle güle kullan canım, Allah ağız tadı ile mutlulukla kullanmayı nasip etsin :)

    YanıtlaSil
  9. krep tavasının aynısından bendede var:)

    YanıtlaSil