My Melody Kawaii

24 Aralık 2012 Pazartesi

Yeni Yıldan İsteklerimiz - Mim

 Sevgili Yasemin Kokulu Bir Hayat beni yeni yıldan isteklerimizi söylemem için mimlemiş çok teşekkürler Biricitim :) İsteklerimiz sayfalarca sürer herkesin olduğu gibi ama şu an aklıma gelenleri hemen sıralıyayım..
  • En önemlisi yeni yıl herkese olduğu gibi bana, aileme ve sevdiklerime sağlık, mutluluk ve huzur getirsin..
  • Yeni, maaş konusunda sorunları olmayan, güzel kalpli insanların çalıştığı, huzurlu bir işim olsun
  • Sevdiceğimle atacağımız adımlarımız (nişan, düğün) sorunsuz ve mutlulukla olsun 
  •  Hayat arkadaşım, sözlümle özlemlerimiz bitsin, hep yanımda olsun
  • Huzur dolu bir yuvamız olsun 
  • Bol bol alışverişler yapabileceğimiz paralarımız olsun :P
  • Önceki postumda söylediğim tüm hobileri gerçekleştirebilceğim bol zamanlarım olsun :)
  • Bol bol kitap okuyabileyim.
  • Çok konuşan, karşısındakini dinlemeyen insanlar bir kendine gelsin
  • Barış dolu bir dünyamız olsun...
 Olsun da olsun :) Allahım inşallah hepsi olsun. Dinimiz AMİN :)
 Yeni yıldan herkesin dileklerini öğrenmek istiyorum o yüzden hepinizi mimliyorum arkidişlerim. Sıra sizde kalp kalp öpücük :)

2 yorum: