My Melody Kawaii

15 Ekim 2012 Pazartesi

Bir Ödül, Bir Mim

Vee sürprizz ikinci ödülümü de almış bulunmaktayım arkidişler hem de iki arkidişimden :) Sevgili Yasemin (bebegimlehayat) ve sevgili Merve (Kız annesi) beni bu güzel ödüle layık görmüşler çokk çokk teşekkür ediyorum. Öncelikle şunu açıklayayım ödülün çok güzel bir amacı var. İzleyici sayısı 200'ün altında olan bloggerlara destek olmak ve onların tanıtımına katkı sağlamak. Mesela benim gibi :) Bir bloger için izleyici ve yorum çokluğu demek okunuyorum yaşasın demektir :) o yüzden bu bizler için önemli..
Sıra geldi benim severek takip ettiğim 5 bloga;
Sizler de bir uğrayın derim :)
 
Sıra geldi mim'ime :) Sevgili Kedimin hobi defteri beni 5 şey konusuyla mimlemiş. çook teşekkürler bu eğlenceli mim için :)
 
Çantamdaki 5 şey
  1. Anahtarlarım
  2. Selpak-ıslak mendil ikilisi
  3. Ayna- ruj ikilisi
  4. Kalem
  5. Telefonum
Odamdaki 5 favori şey
  1. Bilgisayarım
  2. Kitaplığımdaki kitaplarım
  3. Pofuduk terliklerim
  4. Sıcacık yastık ve yorganım :)
  5. Telefonumun şarj aleti onsuz bir hiçiz :)
Bu ay planladığım 5 şey
  1. Ay sonuna kadar en az iki kitap okumak
  2. Yeni DIY projeleri gerçekleştirmek
  3. Bayram geliyor haliyle bayram ziyaretleri yapmak :)
  4. Bayramda bol fıstıklı baklavalar yemek :)
  5. Sevdiceğime ve aileme bol bol sevgimi sunmak..
Almak istediğim 5 şey
 
Çeyizime yeni ciciler eklemek istiyordum geçtiğimiz haftasonu en az 5 şey almışımdır onu da ayrı bir postta gösteririm :) bayramlık cici şeyler de aldım ee daha ne olsun çok şükür halimize..
 
Son olarak bu mimi cevaplamak isteyen tüm dostlara sevgiyle gönderiyorum :) görüşmek üzereee..

7 yorum:

  1. Ooo canım arkadaşım beni ödüllendirmişsin.. Nasıl sevidim.. Çok çok teşekkür ederim. Düşünmen bile yeterdi..:))
    Şimdi mimlerini okudum. Baklava kısmına bayıldım...:)) İnanır mısın benim kadar iştahlısını bulamazsın. Saat gecenin 12 si hatta yarıma geliyor daha şimdi hiç üşenmedim, kalktım, domatesli bulgur pilavı pişirdim ve yoğurt eşliğinde afiyetle yedim. Benim halim ne olacak böyle..::))
    Çeyiz ve bayram için neler aldın çok merak ettim.. (Benden iyi kaynana olur valla..:))
    İyi geceler ve çok çok teşekkür ederim..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ödüllendirdim tabi hakediyosun canım :)
      Afiyet olsun valla ama geceleri yememeye dikkat et, ben o gece yemek yemeler yüzünden bi ara 5 kilo birden aldım :) Neyseki şimdi dikkat ediyorum da normale döndüm.yemek yemek harika bir duygu orası kesin hep derim yaşasın yemek yemekkkkk :)

      Sil
  2. hayırlı olsun ödülünüz takip ettiğim bloglardan yola çıkarak buralara kadar geldim..
    hemen takibe aldım..
    demek bu ödüller işe yarıyormuş:))
    bize de bekleriz..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hemen sizi ziyarete geliyorum :)

      Sil
  3. Daha cok cok yeni olmama ragmen benide ödüllendirmişsin cok cok teşekkü ederim..:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ediyorum uur böcemm :) çok sevindim çok sağol :)

    YanıtlaSil
  5. ödülümü sevinerek aldım ilgin ve yorumların için teşekkürler

    YanıtlaSil