My Melody Kawaii

8 Ekim 2012 Pazartesi

Ödüllendirildim kiii :)

İlk mim'imden sonra blog dünyasındaki ilk ödülümü almaktan onur duyarım arkidişlerim :) evet evet ödüllendirildim sevgili Deniz'in Yıldızı beni iki tane harika ödüle layık görmüş. Nasıl mutlu oldum gürünce anlatamam. İşte bunlar benim ilk ödüllerim;

Öncelikle Denizin Yıldızına çokk teşekkür ediyorum. Daha çok taze bir bloger olmama rağmen ödüllendiriliyorum ve birileri beni okuyor demekki diyorum ve mutlu oluyorum :)
Sıra geldi benim ödüllendirdiklerime ;
tabikii en başta Denizin Yıldızı,
Ödüller sizindir efenimm :)
 

9 yorum:

  1. çok teşekkür ederim düşünceli ve nazik arkadaşım öpüyorum kocaman..

    YanıtlaSil
  2. beni mimle ama ödüllendirme emi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yaaa öyle deme ama unutmuşum :( bütün ödüller sana gelsin cnm ayıpsın :)

      Sil
    2. ben gönüllerde ödüllüyüm :D teşekkür ederiiim :D

      Sil
  3. Tebrikler ! Başarılarının devamını dilerim :)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  4. Canım tebrikler ödülün için ve çoook teşekkürler.
    Bir de ben de bir mim'in daha var http://sevdanindunyasi.blogspot.com/2012/10/mim-okuma-kosesi.html

    YanıtlaSil
  5. canım şimdi gördüm çok geç yorumluyorum kusura bakmassan sevinirim... TEŞEKKÜRLER...:)

    YanıtlaSil