My Melody Kawaii

6 Ekim 2012 Cumartesi

Veee İlk Mim'imi Aldımmmm

Evet hayırlı uğurlu olsun blog dünyamdaki bu yolculukta ilk mimimi almış bulunmaktayım sevgili dostlar :) Beni ilk mimleyen kişi Sevgili Sevda. Bu mimle beni çok mutlu ettiğini söylemeden geçmiyim Teşekkürler Sevdacım :)
Mim konumuza gelirsek; Ne koleksiyonu yapıyoruz? Neleri biriktirmeyi seviyoruz onları bir gerelim bakalım :)
Aslında bir 90'lar çocuğu olarak ben de çocukken düğün davetiyesi ve paçete koleksiyonu yapıyordum. Onlar biryerlerde olucak ama nerde bilmiyorum. O yüzden şimdilerde yaptığım koleksiyonlara değineyim. Çok takıntılı değilim ama ufak çaplı bir parfüm hastalığı var bende. Neyseki oyle milyon dolarlık parfümlerde gözüm yok dediğim gibi ufak çaplı :) Hoşuma giden kokuları alırım hepsini değil!
 
Bu aralar kitap ayraçlarına takmış bulunuyorum. Her gördüğüm şeyde 'aa bundan çok güzel kitap ayracı olur' diyorum. yeni yeni başladığım için fazla yok ama çoğalacak kitap ayraçlarım :)

Kitaplar da koleksiyondan sayılır mı bilmiyorum ama onları da göstermek isterim. Güzel hayallerimden biri, kocaman bir kitaplığı olan kitaplarla doya doya vakit geçirebileceğim bir oda. İşte bu kitaplarda daha başlangıcı o kitaplı odanın. İşte benim kitap koleksiyonumm :)
 

Evet koleksiyon miminden benden bu kadar. Sıra geldi benim mim'lediklerime;
Gökkusaginin pembesi ,
Kız Annesi - Mervem ,
Kedimin hobi defteri ,
Gamzenin renkleri pas sizde :)
Sizler de yaptığınız koleksiyonları anlatmak isterseniz mimlendiniz arkadaşlar :)

12 yorum:

  1. merhaba!
    Hihi,benimde vardı ki küçükken peçete ve kart koleksiyonlarım
    =)
    Ahh yine çocuk olasım var
    =)
    3 koleksiyonun da ayrı güzeller
    =)
    sevgiyle kal..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkurler canim :-) ahh keske cocuk olabilsek. Mim okuyan herkes icin gecerlidir sen de koleksiyonlarini gosterirsen sevinirim kii :-)

      Sil
  2. :)) seviyorum seni canım benim bu ara pek faal değilim maalesef ama en kısa zamanda pul koleksiyonumdan bahsedeceğim sana :))öpüldün..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pul koleksiyonunu yerimki senin :-) fistigimm en kisa surede bekliyorm merakla :-)

      Sil
  3. Benim koleksiyonum bi facia;) nemlendirici koleksiyonu olurum hiç :) aşırı kuru cildin varsa olur:)zaten yazacaktım isabet oldu teşekkürler canım.senin kokular buraya kadar geldi ne çokmuş öyle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy ilgincmis ilk defa duyuyorum bunu :-) postunu merakla bekliyorum canim

      Sil
  4. Merhaba hayırlı blog yazmaları diliyorum..:)) Yeni Bursalı bi blogcu olarak bursadaki blogcuları merakımla bi sörf yaparken buldum seni takibe aldım.. Senide bloguma beklerim inşallah..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hosgeldin aramiza ben de yeniyim zaten :-) bloguna iadei ziyaret yapicam :-)

      Sil
  5. Daha önce ben de yapmıştım sanırım bu mimi ama yüzeysel olmuştu cevabım,foto. yoktu elimde:) Ben parfüm değilde şişelerinin koleksiyonunu yapıyorum,kalem,anahtarlık,ayraç:) Eee kitap olmadan olmaz:=) En işlevseli de o. Seninkiler de çok çok güzel, keyifle oku,güzel günlerde kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler asabi bakirecim seninkilerin fotoğraflı hallerini de görmek isteriz anahtarlık koleksiyonu da güzel olur :)

      Sil
  6. Parfüm koleksiyonu benim de var da artık ayıp olmasın diye eklemedim bazı koleksiyonlarımı :) Senin koleksiyonunda güzelmiş. İlk miminde hayırlı olsun, devamı geldin o zaman :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevdacım çok saol sen başlattın devamı gelir inş :)

      Sil