My Melody Kawaii

31 Ekim 2012 Çarşamba

Photo Of Day vee Ekim Ayı Biter

29 - Manzara
Fotoğraf benim makinemden cıkmadı ama 29 Ekime yakışır en güzel manzara buydu.
Biraz gecikmeli de olsa herkesin Cumhuriyet Bayramı kutlu olsun..
 
30 - Masanın Üstünde
Yeni bir şeyler üretme çabası, hazırlıkları var masamda..
 
31 - Sen (Tamamen değil bir parçaçık olsan da olur)
Ee bir parçaçık dedik tamamını koydum amma makinenin azizliğine uğramış haldekini :)

Kasım etkinliğinde görüşmek üzere kendinize cici bakın :)


10 yorum:

  1. Merhaba, Bu yorumumu yayınlaman için değil sana ulaşmak için yazıyorum.. bloğuma yaptıgın Son yorumundan sonra bi takipçim azalmıştı baktım sen yoksun, giden sen olunca üzüldüm.. Merak ettim takip etmek istemediğin içinmi ayrıldın yoksa seni kırcak bişeymi yazdım cvp olarak.. Eger seni kırdıysam özür dilerim böyle bişey yapmak istemem.. Ayrıca senin gibi takipçimide kaybetmek istemiyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aaa çok şaşırdım canım ya ben seni takibi bırakmadım ki niye öyle bişey oldu :( bir yalnışlık var bu işte.. Ben blogunu severek takip ediyorum canım

      Sil
  2. teşekkür ederim bırakmadıgına sevindim :):) ama hala takipçi listemde adını bulamıyorum Alla alla anlamadım gitti başka bi isimlemi cıkıyorduki acaba..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cok ilginç gerçekten ben adımı orda görebiliyorum. hatta şimdi tekrar oturum açtım görünmesi gerekiyor :(

      Sil
  3. neyse canım önemli olan görmek değil zaten sen bloğuma gelde gerisi problem değil.. :))

    YanıtlaSil
  4. masadaki kanaviçe örneği mi :) aklıma çok güzel bir fikir getirdi bu, güzel doğum günü hediyesi çıkar böyle kalıp çıkarmayı becerirsem tabi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet melek figürlü bir kanaviçe :) bence de güzel hediye olur, kalıp çıkarması çok zor değil bitince ben bir post hazırlarım net olarak görürsün

      Sil
  5. Merhaba...Ìlk resme bayıldım sanırım 29 Ekim FSM dekı yuruyusten bır kare bende gıtmeyı cok ıstemıstım ama olmadı :( Bende bloguma beklerım aalamodee.blogspot.com Sevgıler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet yürüüşten bir kare ama ben de orda değildim maalesef :(

      Sil