My Melody Kawaii

13 Ekim 2012 Cumartesi

Okuma Köşesi Mim'ii

Bir defa mim'lenince gerisi geliyormuş aa dostlar :) kitap severlerin hoşuna gidecek bir mimle karşınızdayım. Sevgili Sevda'cım beni "Okuma köşesi" yle mimlemiş. Nerelerde ne şekilde kitabımızı okuyoruz onu göstermek amacımız. Çok ilginç şeyler çıkabiliyor ama maalesef benim belirli bir okuma köşem yok, her yerde okuyorum. Yalnız son zamanlarda fotoğraftaki karede yer almalarım sıklaştı.
Bir bakmışsınız saldalye üstünde, bir bakmışsınız koltukta oturarak yada uzanarak kitabımı okuyorum.Bilgisayarımdan çok uzaklaşmıyorum son günlerde. Sanırım bunda blogumunda etkisi var :) Şimdilik evde böyle bir okuma köşem var diyebilirim ama kısmet olup evlendiğimde, sevdiceğimle bir keyif odası yapmayı planlıyoruz. O odada kitaplığım ve cok güzel bir okuma köşem olucak inşallah. O günler geldiğinde sizlerle paylaşırım siz merak etmeyin =))
Sıra geldi diğer kitap severlere;
Arkadaşlar bizlerle okuma köşelerinizi paylaşır mısınız?
Kalp kalp öpücük sizlerin olsun arkidişlerr :)

11 yorum:

  1. Oleey mükemmel bir mim. Bayıldım... Okuma köşene de bayıldım.. Vee çok imrendim..:)) Ne kadar derli toplu... Çok sıcak ve rahat bir ortamın var... Koleksiyon mimini cevaplayamadım çünkü aşırı tembel ve unutkan biriyim. Ya birşeyler toplamaya üşeniyorum ya da topladıklarımın yerini unutuyorum.. Kızım Yaşlılıktan..!! Diyor..
    Çok teşekkür ederim Hemen bugün cevaplayacağım..
    Çok selam ve sevgilerimle..:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çokk teşekkürler canım sanırım ben de fazla düzenliyim :) yok yok yaşlılık değildir hayat dolusunuz maşallah :) takipteyim cevapları sevgiler

      Sil
  2. Sitenizi yeni kesfettim. Cok keyifli

    Benim de 1 yasinda bir Ates bocegim var ( oglum)

    Sizi takibe aldim, izleyicileriniz arasindayim artik:)

    Benimkine de sizi beklerim www.mugekokluatik.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah bağışlasın ateş böcüğünüzü :) ben de sizi ziyaret edicem hemen

      Sil
  3. belirli bir okuma köşesi olsun olmasın önemli olan okumak dimi;)
    senin için bir ödülüm var bakarsan sevinirim:))
    http://bebegimlehayat.blogspot.com/2012/10/odul.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. oleyyy ikinci ödülüm geldi çook teşekkürler :)

      Sil
  4. Benim ki gibi, bilgisayara da yakın bir köşe :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, hem blogları ihmal etmemek lazım değil mi? :)

      Sil
  5. Aaaaaa mimlenmişim ben :)) En kısa zamanda yapayım o zaman :)) Tesekkur ederim :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim merakla bekliyorum okuma köşeni :)

      Sil