My Melody Kawaii

24 Eylül 2012 Pazartesi

Evde Tek Başına Modu

Bu hafta benim en sevmediğim vardiya olan 4-12 vardiya haftası. En güzel zamanı sevdiklerinden çalan işletmelere sevgiler :) Evet, annem çalışıyor, babam yurtdışında olunca ben de evde tek başına kaldım..  Bir garip moddayım. Bir hüzün çöküyor, yalnızım ben triplerine giriyorum..

Bir de bakmışım amaaann kimse yok, ses yok, karışan görüşen yok, keyfine bak ye, iç, yat, party time diyorum :) Evde tek başına filmindeki gibi evimizde action yok ama kendi çapımda eğleniyorum işte :)
Öyle de dengesizim işte bu akşam, sonum hayrolsun :) Mutlu akşamlar :)

2 yorum:

  1. yanlızlık çoğu zaman hoşuma gitmiştir ama sürekli olunca hiç çekilmiyor...
    bir an önce hoş bir hobi bulmalı dimi..?

    YanıtlaSil
  2. Kesinlikle öyle.. Evet hayatımıza renk geliyor hobilerle bir düşüneyim ne yapsam ki :)

    YanıtlaSil