My Melody Kawaii

29 Eylül 2012 Cumartesi

Velii Oldum Ben :)

Evet evet yalnışlık yok öğrenci velisi oldum ben :) Bir ilkokul binasına adım atmayalı yıllar olmuş onu farkettim bugün. Öncelikle açıklayayım bende çoluk çocuk yok, yeğenim için gittim okula. O yüzden ilginç bir olay benim için. Toplantıları varmış ee ben de velisi olurum dedim :) Zaten hep merak ederdim ilkokulda annemin gittiği toplantılarda neler konuşulurdu diye. İyi oldu merağımı giderdim. Neler mi konuşuluyor; para, okul ihtiyaçları, öğrencilerin durumları. Çok ilginç bişey yokmuş yahuu :)
Yalnız şunu farkettim okullarda biraz biraz değişiklik yapılmış. Mesela şu fotoğraftaki dolaplar, öğrenciler tüm kitaplarını taşımak zorunda kalmıyor, dolabına kilitliyor. Şimdikiler azıcık şanslı galiba.
Bugün bacaklarımın sığmadığı o ufacık sıralarda oturmayı sevdim ben, değişik bir duygu yaşadım bugün.

5 yorum:

  1. ben de yıllar sonra öğretmen olarak dönüyorum bu bıraktığım binalara :) bi de bana sor tatlım.

    YanıtlaSil
  2. Victoria secret`dan guzel bir hediye cekilisi yaptigim bloguma davetlisiniz.
    http://kuyame.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Geçen sene ana okuluna giden yeğenimle ilgileniyordum, ilginç güzel bir duygu. Bir keresinde velilerle birlikte pikniğe gidilecekti. Annesi ile gitmek istedi anne çalışınca halanla gidersin dedi. Beyfendi beni beğenmedi '' veli demek aile demek, halam bizim aileden mi? onu sen mi doğurdun sanki?'' diyerek tepki göstermişti.
    Çok özledim şimdi. İlk okula başlarken daha düzgün çevrede eğitim alsın diye taşındılar, haftada bir görüyoruz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vayy düşünceye bak çok fena bu çocuklar ya :) Yeğenler fena seviliyor ben de teyzeyim ve kendi çocuğum gibi seviyorum bıdıkları

      Sil